FLOTT Tisztítószalon Kft.

A tisztítási szolgáltatás igénybevételére kizárólag a Megrendelő és a FLOTT Tisztítószalon Kft. között létrejövő vállalkozási szerződés útján kerülhet sor. A vállalkozási szerződés létrejötte a vállalási jegy átvételével és annak aláírásával valósul meg a felek között.

A szerződés a Megrendelő és a FLOTT Tisztítószalon Kft. között a szolgáltatás igénybevételének idejére, az alábbi feltételekkel jön létre:

  1. Mind a száraz, mind a nedves textiltisztítás szakszerű és kímélő módon kerül kivitelezésre cégünk ruhatisztító üzletében (9700 Szombathely, Kossuth L. utca 19.), a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény, a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény és a 2013. évi V. törvény (Ptk.) szabályozásának figyelembe vételével és annak betartásával. Bármely eljárással történő tisztítás az érvényes magyar előírások alapján történik. Cégünk fenntartja a közvetített szolgáltatás igénybevételének jogát.
  2. A FLOTT Tisztítószalon Kft. a HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatását 2020. 04. 13-tól teszi

elérhetővé a lakosság számára.

A megrendelés során a Megrendelő köteles elfogadni a vállalkozó Adatkezelési tájékoztatóját, valamint a HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatás vállalási szabályzatát. Amennyiben ezekkel nem ért egyet, azokat nem fogadja el, úgy a szolgáltatás nem vehető igénybe.

A megrendelést követően a Megrendelő az általa megadott e-mail címre visszaigazoló

e-mailt kap.

  1. A textíliák átadás-átvételének folyamata a szakmai átvétellel és a textíliák tisztítás előtti felülvizsgálatával folytatódik, melyre a futár beérkezését követően üzletünkben (9700 Szombathely, Kossuth L. utca 19.) kerül sor. A befogadott és átvett textíliák típusának, árának és súlyának pontos meghatározására ekkor kerül sor a szakavatott munkatársak és egy hitelesített digitális mérleg által.
  2. A szakmai felülvizsgálat során a textíliákon észlelt esetleges hibákról, szennyeződésekről és/vagy a textíliák tisztításának túlzott kockázatáról és az ennek kapcsán felmerülő többletköltségekről (kisebb javítások, nagyon erős szennyeződések miatti felár) a FLOTT Tisztítószalon Kft. elektronikus úton értesíti a szolgáltatás Megrendelőjét a megadott e-mail címen.
  3. A szakmai átvételt követően elektronikus formában kiállított díjbekérőt küldünk a megrendelés során megadott e-mail címre, amely fizetési módtól függetlenül tartalmazza a tisztítási szolgáltatás pontos ellenértékét, a textíliák típusát és mennyiségét. Amennyiben a Megrendelő ezzel nem ért egyet, azt lehetősége van 24 órán belül jelezni elektronikus úton az info@flott-tisztitoszalon.hu e-mail címen. Amennyiben visszajelzés nem érkezik, úgy a FLOTT Tisztítószalon Kft. automatikusan elfogadottnak tekinti azt és elvégzi a tisztítási szolgáltatást, amelynek ellenértékére ezt követően jogosulttá válik.
  4. A FLOTT Tisztítószalon Kft. nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek a behozott textíliák minőségétől függenek és amelyek egy szakember által végzett áruátvétel alapján nem felismerhetőek, így például az átvett anyag rejtett hibáiért, így különösen, de nem kizárólagosan a szövés és varratok nem kielégítő szilárdságáért, festéséért és nyomásáért, elszíneződéséért, korábbi szakszerűtlen kezeléséért.
  5. A tisztítási szolgáltatást a FLOTT Tisztítószalon Kft. mindig a gyártó által bevarrt tisztítási útmutató (textil-kresz) szerint végzi el. Amennyiben nem található a textíliában tisztítási útmutató, a FLOTT Tisztítószalon Kft. kizárólag felelősség nélkül vállalja valamennyi szolgáltatás elvégzését. A textil-kresz tartalmától eltérő kezelést a FLOTT Tisztítószalon Kft. csak a Megrendelő elektronikus úton történő beleegyezésével vagy kifejezett kérésére minden esetben felelősség nélkül vállalja.
  6. Gombok, csatok, zipzárak, válltömések, márkajelzések, egyéb díszítések állapotáért és meglétéért, valamint az ezek bármelyike által okozott károkért, illetve a ruházatban felejtett tárgyakért, értékekért a FLOTT Tisztítószalon Kft. semmilyen felelőséget nem

vállal. Ez érvényes az olyan tisztítandó ruhára, amely nem vagy csak korlátozottan tisztítható vagy mosható anyagokat tartalmaz, illetve ha a ruhadarab kezelési utasítása nem megfelelő, ha a kezelési utasításból az anyag összetétel jelzésének bármelyike hiányzik.

  1. A különböző szolgálatásokat és az egyes szolgáltatások bruttó árait az üzletünkben (9700 Szombathely, Kossuth L. utca 19.) kifüggesztett árlista tartalmazza részletesen, illetve elérhetőségeinken adunk pontos tájékoztatást ezekről. Az előzetes tájékozódás segítésére a megrendelőfelületen a népszerű termékek árát feltüntettük. Az árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA).
  2. Az átvett textíliák pontos ellenértékéről a szállítást végző futár tájékoztatást nem adhat, erről a Megrendelő a rendelési felületen vagy a vállalkozó hivatalos e-mail címén az info@flott-tisztitoszalon.hu címen tud tájékozódni.
  3. A FLOTT Tisztítószalon Kft. bizonyos megrendeléseknél felár megfizetését kérheti a Megrendelőtől. Ezen esetek a következők:
    1. nagyon erős szennyeződések esetén 25% felár
    2. 3 cm-nél vastagabb matrachuzatok esetén 50% felár

Amennyiben a Megrendelő ezen többletköltségek megfizetésétől elzárkózik, a FLOTT Tisztítószalon Kft. a tisztítási szolgáltatást megtagadhatja, ebben az esetben a Szombathely területén felszámított 590 Ft szállítási díj ellenében a futár visszaszállítja a textíliát a Megrendelőnek.

Érvényes: 2020. 04. 13-tól