FLOTT Tisztítószalon Kft.
A tisztítási szolgáltatás igénybevételére kizárólag a Megrendelő és a FLOTT Tisztítószalon Kft. között létrejövő vállalkozási szerződés útján kerülhet sor. A vállalkozási szerződés létrejötte a vállalási jegy átvételével és annak aláírásával valósul meg a felek között.
A szerződés a Megrendelő és a FLOTT Tisztítószalon Kft. között a szolgáltatás igénybevételének idejére, az alábbi feltételekkel jön létre:
- Mind a száraz, mind a nedves textiltisztítás szakszerű és kímélő módon kerül kivitelezésre cégünk ruhatisztító üzletében (9700 Szombathely, Kossuth L. utca 19.), a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény, a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény és a 2013. évi V. törvény (Ptk.) szabályozásának figyelembe vételével és annak betartásával. Bármely eljárással történő tisztítás az érvényes magyar előírások alapján történik. Cégünk fenntartja a közvetített szolgáltatás igénybevételének jogát.
- A FLOTT Tisztítószalon Kft. a HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatását 2020. 04. 13-tól teszi
elérhetővé a lakosság számára.
- A HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatás csak 4 000 Ft értékű megrendelés felett vehető igénybe.
- A HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatás kizárólag Szombathely közigazgatási területén belül, egységesen 590 Ft szállítási költség megfizetése ellenében vehető igénybe.
- A HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatás igénybevételére online megrendelés útján kerülhet sor, a FLOTT Tisztítószalon Kft. hivatalos weboldalán, a www.flott-tisztitoszalon.hu oldalon. A megrendelés űrlapján az alábbi adatok kitöltésére van szükség:
- Megrendelő neve
- Megrendelő e-mail címe
- Megrendelő telefonszáma
- Textíliák felvételének pontos helye
- Textíliák leadásának pontos helye
- Tisztítandó textíliák típusa
- Fizetési mód
- Egyéb megjegyzés
A megrendelés során a Megrendelő köteles elfogadni a vállalkozó Adatkezelési tájékoztatóját, valamint a HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatás vállalási szabályzatát. Amennyiben ezekkel nem ért egyet, azokat nem fogadja el, úgy a szolgáltatás nem vehető igénybe.
A megrendelést követően a Megrendelő az általa megadott e-mail címre visszaigazoló
e-mailt kap.
- Amennyiben az online megrendelésre nincs mód, úgy a vállalkozás fogadja telefonos úton (94/319-381) is a beérkező megrendeléseket, amely során ugyanezen adatok megadása mellett vehető igénybe a szolgáltatás. Az Adatkezelési tájékoztató és a HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatás vállalási szabályzata ez esetben a tisztítandó textíliák átvételekor kerül elfogadásra egy erre a célra kijelölt nyomtatványon.
- A kedd éjfélig beérkező rendelésekért az adott hét csütörtökén délelőtt 8:00-10:00 óra között megy ki a futár, míg a szombat éjfélig leadott rendeléseket hétfő délelőtt 8:00- 10:00 között szállítja el.
- A HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatásunk bevállalási ideje egységesen 1 hét, expressz tisztítás 25% felár ellenében kérhető. Expressz tisztítás esetén a csütörtökön elhozott textíliát a futár már hétfőn, míg a hétfőn elhozott textíliát már csütörtökön visszaviszi a Megrendelőhöz.
- A feltekert állapotában 2 méternél hosszabb szőnyegek tisztítását kizárólag üzletünkben vállaljuk be, azokra a HÁZTÓL-HÁZIG szolgáltatás nem vehető igénybe.
- A textíliák átadás-átvételének folyamata a szállítói átvétellel indul, amely során a futár az előzetes megrendelés alapján ellenőrzi a mennyiségi és minőségi jellemzőket, majd ezt követően az aláírt bevállaló jeggyel egyszerre egy zsákba gyűjti a tisztítandó textíliákat. A szállító szakmai kérdésekben nem dönthet, a tisztítás részleteiről tájékoztatást nem adhat, ezekkel kapcsolatosan érdeklődni a vállalkozás hivatalos e-mail címén az info@flott-tisztitoszalon.hu címen lehet.
- A szállítást végző futár a személyes átvétel során a mindenkor érvényes szabályoknak megfelelően, tisztességesen, az alapvető személyi és higiéniás szabályok betartásával jár el.
- A textíliák átadás-átvételének folyamata a szakmai átvétellel és a textíliák tisztítás előtti felülvizsgálatával folytatódik, melyre a futár beérkezését követően üzletünkben (9700 Szombathely, Kossuth L. utca 19.) kerül sor. A befogadott és átvett textíliák típusának, árának és súlyának pontos meghatározására ekkor kerül sor a szakavatott munkatársak és egy hitelesített digitális mérleg által.
- A szakmai felülvizsgálat során a textíliákon észlelt esetleges hibákról, szennyeződésekről és/vagy a textíliák tisztításának túlzott kockázatáról és az ennek kapcsán felmerülő többletköltségekről (kisebb javítások, nagyon erős szennyeződések miatti felár) a FLOTT Tisztítószalon Kft. elektronikus úton értesíti a szolgáltatás Megrendelőjét a megadott e-mail címen.
- A szakmai átvételt követően elektronikus formában kiállított díjbekérőt küldünk a megrendelés során megadott e-mail címre, amely fizetési módtól függetlenül tartalmazza a tisztítási szolgáltatás pontos ellenértékét, a textíliák típusát és mennyiségét. Amennyiben a Megrendelő ezzel nem ért egyet, azt lehetősége van 24 órán belül jelezni elektronikus úton az info@flott-tisztitoszalon.hu e-mail címen. Amennyiben visszajelzés nem érkezik, úgy a FLOTT Tisztítószalon Kft. automatikusan elfogadottnak tekinti azt és elvégzi a tisztítási szolgáltatást, amelynek ellenértékére ezt követően jogosulttá válik.
- A FLOTT Tisztítószalon Kft. nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek a behozott textíliák minőségétől függenek és amelyek egy szakember által végzett áruátvétel alapján nem felismerhetőek, így például az átvett anyag rejtett hibáiért, így különösen, de nem kizárólagosan a szövés és varratok nem kielégítő szilárdságáért, festéséért és nyomásáért, elszíneződéséért, korábbi szakszerűtlen kezeléséért.
- A tisztítási szolgáltatást a FLOTT Tisztítószalon Kft. mindig a gyártó által bevarrt tisztítási útmutató (textil-kresz) szerint végzi el. Amennyiben nem található a textíliában tisztítási útmutató, a FLOTT Tisztítószalon Kft. kizárólag felelősség nélkül vállalja valamennyi szolgáltatás elvégzését. A textil-kresz tartalmától eltérő kezelést a FLOTT Tisztítószalon Kft. csak a Megrendelő elektronikus úton történő beleegyezésével vagy kifejezett kérésére minden esetben felelősség nélkül vállalja.
- Gombok, csatok, zipzárak, válltömések, márkajelzések, egyéb díszítések állapotáért és meglétéért, valamint az ezek bármelyike által okozott károkért, illetve a ruházatban felejtett tárgyakért, értékekért a FLOTT Tisztítószalon Kft. semmilyen felelőséget nem
vállal. Ez érvényes az olyan tisztítandó ruhára, amely nem vagy csak korlátozottan tisztítható vagy mosható anyagokat tartalmaz, illetve ha a ruhadarab kezelési utasítása nem megfelelő, ha a kezelési utasításból az anyag összetétel jelzésének bármelyike hiányzik.
- A különböző szolgálatásokat és az egyes szolgáltatások bruttó árait az üzletünkben (9700 Szombathely, Kossuth L. utca 19.) kifüggesztett árlista tartalmazza részletesen, illetve elérhetőségeinken adunk pontos tájékoztatást ezekről. Az előzetes tájékozódás segítésére a megrendelőfelületen a népszerű termékek árát feltüntettük. Az árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA).
- Az átvett textíliák pontos ellenértékéről a szállítást végző futár tájékoztatást nem adhat, erről a Megrendelő a rendelési felületen vagy a vállalkozó hivatalos e-mail címén az info@flott-tisztitoszalon.hu címen tud tájékozódni.
- A FLOTT Tisztítószalon Kft. bizonyos megrendeléseknél felár megfizetését kérheti a Megrendelőtől. Ezen esetek a következők:
- nagyon erős szennyeződések esetén 25% felár
- 3 cm-nél vastagabb matrachuzatok esetén 50% felár
Amennyiben a Megrendelő ezen többletköltségek megfizetésétől elzárkózik, a FLOTT Tisztítószalon Kft. a tisztítási szolgáltatást megtagadhatja, ebben az esetben a Szombathely területén felszámított 590 Ft szállítási díj ellenében a futár visszaszállítja a textíliát a Megrendelőnek.
- A FLOTT Tisztítószalon Kft. a megrendelés során megadott fizetési módnak megfelelően jár el a szolgáltatási tevékenység ellenértékének rendezése kapcsán. Az előre utalási fizetési mód során elektronikus díjbekérőt, majd az összeg kiegyenlítése után elektronikus számlát küldünk a Megrendelőnek. A kitisztított textíliák kiszállítására csak a díjbekérőn szereplő összeg átutalással történő kiegyenlítése után kerül sor. A készpénzben történő fizetést a Megrendelő a kitisztított textília visszaszállításakor, a futárnál köteles megfizetni a tételes pénztárblokk alapján.
- A kitisztított textíliák kiadására csak a bevállaló jegy futárnak történő bemutatásával kerülhet sor. A bevállaló jegy felmutatója jogosult a kitisztított textília átvételére, az átvevő személyazonosságát a FLOTT Tisztítószalon Kft. nem vizsgálja.
- A kitisztított textíliák visszaszállítását és a Megrendelő általi átvételét követően reklamációra nincs mód, ezért kérjük a textíliák átvételkori ellenőrzését.
- A kitisztított textíliák visszaszállítására a megrendelést követő 1 hét múlva kerül sor. A hétfőn elszállított textíliákat következő hét hétfőn 8:00 és 10:00 között, míg a csütörtökön elszállított textíliákat következő hét csütörtökön 8:00 és 10:00 között viszi vissza a futár a Megrendelőnek.
- A kitisztított textíliák visszaszállításának időpontja kapcsán felmerülő változtatási igényt a Megrendelő köteles elektronikus úton az info@flott-tisztitoszalon.hu címen jelezni.
- Amennyiben a visszaszállítás meghiúsul, az át nem vett textíliákat a FLOTT Tisztítószalon Kft. 6 hónapig megőrzi és tárolja, ezalatt a Megrendelő a bevállaló jegy felmutatásával átveheti a 9700 Szombathely, Kossuth L. u. 19. szám alatt, ezt követően a vállalkozó jogosult azokat tetszőleges szociális intézmény számára felajánlani.
- Az esetleges felmerülő tisztítási reklamációt, illetve panaszokat a Megrendelő és a FLOTT Tisztítószalon Kft. között létrejött szerződéses viszonyra vonatkozó jogszabályi feltételekkel fogadjuk el. Reklamációt a textíliák átvételekor jegyzőkönyv felvételével, de legkésőbb az átvételt követő 48 órán belül tudunk elfogadni, ám kizárólag abban az esetben, ha a textíliát a tisztítást követően nem viselték.
- A felek a vitás eseteket elsősorban szóbeli megegyezéssel, személyesen rendezik. Szóbeli panasz bejelentése esetén a FLOTT Tisztítószalon Kft. azonnal kivizsgálja és lehetőség szerint orvosolja azt. A Megrendelő írásbeli panaszt a vállalkozás üzletében (9700 Szombathely, Kossuth L. u. 19.) elhelyezett Vásárlók könyvében tehet. A megrendelői bejegyzéseket a FLOTT Tisztítószalon Kft. 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja.
- Az esetlegesen felmerülő kártérítési igény esetén a FLOTT Tisztítószalon Kft. a tisztítás árának legfeljebb tízszeresét fizeti meg a Megrendelő számára.
- A FLOTT Tisztítószalon Kft. a szolgáltatási tevékenység kapcsán létrejövő vállalkozási szerződés során felmerülő adatokat a mindenkor hatályos Adatkezelési tájékoztatójában leírtaknak megfelelően kezeli.
Érvényes: 2020. 04. 13-tól